خانه آفرینش ... دوستدار محیط زیست

ساخت وبلاگ
  "پادشاهی" محمد حسین صفری   من و دخترم روی تخت پادشاهی مان نشسته ایم تلویزیون تماشا می کنیم در آنجا ، اتفاقات عجیبی می افتد همه چیز شبیه یک جادو شده است . من و دخترم روی تخت پادشاهی مان نشسته ایم با تبلت کوچکی که دارد بازی شاهانه می کنیم درون این جعبه ی جادویی کوچک ، دنیای پیچیده ای نهفته است تمام بازی ها در آن ، مصنوعی ست . من و دخترم روی تخت پادشاهی مان نشسته ایم در جهان دیگری، داخل رایانه ای با قدرت زیاد،  جستجو می کنیم در آن جهان مجازی ، غوغای عجیبی برپاست جاده ها اصلا شبیه جاده نیستند و ماشین ها به هیچ چیز ، حتی انسان هم رحم نمی کنند . من و دخترم روی تخت پادشاهی مان نشسته ایم غصه می خوریم برای آینده ی سرزمینی که سخت نگرانمان کرده است . من و دخترم روی تخت پادشاهی مان نشسته ایم برای تحقق آرامش در جهان نقشه می کشیم ما فرمانروای تمام تلویزیون ها تبلت ها و تمام عوالم مجازی هستیم فرمانروای تمام خانه ها پنجره ها تمام میزهای ناهار خوری تراس های پر از گل و ایوان های پر از گلدان . من و دخترم روی تخت پادشاهی مان نشسته ایم پیوسته نقشه می کشیم تا چگونه مادربزرگ ها و پدربزرگ ها را نگذاریم که بمیرند . دخترم قلعه های پلاستیکی بسیاری ساخته و مرا فرمانروای تمام قلعه های جهان کرده است . ما تاجی از برگ و چوب و گل ، بر سر گذاشته  و در حیاط قلعه های خشتی مان ، جشن های بزرگی بر پا کرده ایم در آن ها خانه آفرینش ... دوستدار محیط زیست ...
ما را در سایت خانه آفرینش ... دوستدار محیط زیست دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : safarbabooa بازدید : 144 تاريخ : سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 18:25

محمد حسین صفری مشغول بازی در سریال چهل قسمتی "بازی نقاب ها" به کارگردانی سیروس حسن پور شد . این سریال محصول شبکه دو سیماست .
خانه آفرینش ... دوستدار محیط زیست ...
ما را در سایت خانه آفرینش ... دوستدار محیط زیست دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : safarbabooa بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 18:25

آثار محمد حسین صفری ،به همراه تعدادی از شاعران استان گلستان در بخش شعر درمرحله نهایی پذیرفته شدند و اسامی نفرات برتر نیز در آئین اختتامیه اعلام خواهد شد.

ترویج فرهنگ دفاع مقدس، تکریم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس ،تکریم رزمندگان و شهدای مدافع حرم ،ترویج فرهنگ جهاد،ایثار و شهادت ،دفاع از مردم مظلوم میانمار و یمن و مذمت جنایت های جریانهای انحرافی داعش و بوکوحرام از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

آبان و آذر 1396

خانه آفرینش ... دوستدار محیط زیست ...
ما را در سایت خانه آفرینش ... دوستدار محیط زیست دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : safarbabooa بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت: 18:25